Vårt første tips dersom du opplever problemer med din profil, er å refreshe.

Dersom du har problemer med din brukerkonto, ta kontakt med oss på telefon 57 99 90 90 eller på mail support@kundan.no. Du kan også se om du finner svar på dine spørsmål under:

Jeg får ikke til å skrive i feltet jeg ønsker å fylle ut

Dersom ingenting skjer når du prøve å fylle ut et felt, prøv å “refreshe” nettsiden.

Dersom det har vært en oppdatering hos oss eller en ny funksjon/endring er satt i drift, kan felt bli utilgjengelig dersom du ikke har logget ut av profilen din i mellomtiden. Den gamle historikken ligger da igjen i nettleseren og henter ikke inn den nye infoen/endringen.

Hva gjør jeg dersom siden min ikke fungerer?

Dersom siden din henger, du mangler flere av kategoriene i sidemenyen eller siden mangler alt av innhold, kan dette bety at du ikke er logget inn.

Start med å “refreshe” nettleseren din. Sjekk om navn og profilbilde vises øverst til høyre i vinduet. Kan du ikke se navn eller bilde er du ikke innlogget.

“Logg ut” og “logg inn” på nytt. Dersom du fortsatt har problem, kan det hende du har problemer med nettleseren din.

Gamle versjoner av nettlesere har litt problemer med å få opp Kundan nettsiden og å få den til å fungere. For å sjekker hvilken versjon av nettleseren du har, kan du klikke deg inn her og følge beskrivelsen. Det kan være lurt å oppdatere nettleseren din for å sikre at du har den nyeste versjonen.

Vi er kjent med at det er litt problemer å bruke Kundan på Internet Explorer og anbefaler derfor at dere bruker andre nettlesere som Chrome, Firefox eller Safari.

Hvordan får jeg kansellert ordre når eneste alternativ er “Lag faktura”?

Vinmonopolet har mottatt varen og ordren kan ikke kanselleres. Ta kontakt med oss, så ser vi på saken.

Skulle du fortsatt ha problemer, ta kontakt med oss på telefon 57 99 90 90 eller på mail support@kundan.no.